telefon

[marzec 17, 2015] Zaproszenie do złożenia oferty na pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją Projektu „Modernizacja oczyszczalni ścieków wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w Tomaszowie Lubelskim”

marzec 17, 2015

logo narodowa strategia spójności

„Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o.”
adres: ul. Lwowska 37A 22-600 Tomaszów Lubelski
Tel. 084 664 2461 Fax 084 664 3519
strona internetowa:www.pgkim.tomaszow.lubelski.mbnet.pl
Tomaszów Lub. 17.03.2015r

ZAPROSZENIE

do złożenia oferty na podstawie „Regulaminu udzielania zamówień w PGKiM Sp. z o. o. w Tomaszowie Lubelskim w sprawie wydatków o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 tys. euro”, zatwierdzonego Zarządzeniem Nr 9/2014 Prezesa Zarządu PGKiM Spółka z o. o. w Tomaszowie Lubelskim z dnia 27.10.2014r. zapraszamy do złożenia oferty w trybie pisemnego zapytania ofertowego na:
pełnienia obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją Projektu „Modernizacja oczyszczalni ścieków wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w Tomaszowie Lubelskim”
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 1.1 – Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM, priorytetu I – Gospodarka wodno-ściekowa Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 – 2013.

I. Zakres prac nad którymi sprawowany ma być nadzór inwestorski
Zadania, które nadzorować będzie Inspektor Nadzoru polegają na:
1. budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tomaszów Lubelski, w ulicach:
a) budowa kanalizacji sanitarnej w ul. 29 Listopada w Tomaszowie Lubelskim,
b) budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Wasilewskiego w Tomaszowie Lubelskim,
c) budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Spokojnej w Tomaszowie Lubelskim,
d) budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Wiśniowej w Tomaszowie Lubelskim,
e) budowa kanalizacji sanitarnej i przepompowni ścieków wraz z kanałem tłocznym w ul. Szopena; budowa instalacji zalicznikowej energetycznej do przepompowni ścieków w ul. Szopena w Tomaszowie Lubelskim II etap,
f) budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Wojska Polskiego i Piłsudskiego wraz z przepompownią w Tomaszowie Lub. z przyłączem kablowym nn zalicznikowym z wyłączeniem pasa drogi wojewódzkiej Nr 853 (działka 1/21) ul. Piłsudskiego w Tomaszowie Lubelskim – na odcinkach: (A-B-C); (H-I-N); (I-J-K); (B-B1); (B-B2); (C-C1); (C-C2); (K-K1); (J-J1). – zadanie częściowo zrealizowane.
2. Remoncie stanowiska krat i układu odprowadzającego flotat ul. Petera w Tomaszowie Lub.” na które składają się niżej wymienione zadania:
a) dostawa i montaż krat,
b) budowa układu odprowadzającego flotat.
3. Szczegółowy opis robót budowlanych, dostaw i usług będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego określono w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót. Powyższe dokumenty znajdują sie do wglądu w siedzibie Zamawiającego tj. w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. Tomaszów Lubelski, ul. Lwowska 37A, pok. Nr 4 w dniach poniedziałek – piątek w godz. 7:00-15:00 oraz na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.pgkim.tomaszow.lubelski.mbnet.pl w zakładce „przetargi”.
4. Zamawiający będzie realizował zakres opisany w punktach 1 i 2 na podstawie dwóch odrębnych umów z wykonawcami robót budowlanych.
5. Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu rzeczowego zadania wynikłą w czasie realizacji, która nie będzie miała wpływu na zmianę wynagrodzenia Inspektora Nadzoru.

II. Zadania nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji umowy.
1. Zamówienie obejmuje sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie branż: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej.
2. Podstawowe obowiązki i uprawnienia inspektora określają art. 25 i 26 ustawy z 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 roku Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.).
3. Inspektor Nadzoru reprezentuje interesy Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami warunków umowy.
4. Inspektor Nadzoru wypełnia obowiązki i odpowiada za wszelkie decyzje, które podejmuje w ramach kompetencji określonych szczegółowo w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

III. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy miedzy innymi:
1. Zapoznanie się z dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, projektem wykonawczym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych w poszczególnych branżach, przedmiarami robót), dokumentacją prawną, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem,
2. Udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy,
3. Sprawdzenie wytyczenia przez wykonawcę robót, sprawdzenie innych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych,
4. Organizacja prac związanych z nadzorem w celu uniknięcia zbędnych przerw w realizacji robót przez wykonawcę,
5. Kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę zasad BHP,
6. Zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy,
7. Akceptacja urządzeń zabezpieczających rejon robót, a także treści i miejsca ustawienia tablic informacyjnych budowy i ustalania długości odcinków roboczych wyłączonych z ruchu,
8.Prowadzenie systematycznej kontroli zgodności cech jakościowych elementów robót i materiałów z wymaganiami specyfikacji technicznych oraz dokumentacji projektowych – w oparciu o wyniki badań tych cech, dostarczonych przez Wykonawcę,
9. Kontrola zgodności receptur i technologii z wymaganiami specyfikacji technicznych,
10. Akceptacja wszystkich materiałów stosowanych do przebudowy, pod kątem ich rodzaju, jakości, cech i źródeł pochodzenia,
11. Kontrola i ocena przedkładanych świadectw jakościowych oraz atestów na materiały i elementy sprowadzane z zewnątrz,
12. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i zamontowanych urządzeń oraz wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów i urządzeń o parametrach niezgodnych z dokumentacją i zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
13. Egzekwowanie od Wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów, względnie przeprowadzenia badań niezależnych – w przypadku wątpliwości co do wiarygodności badań Wykonawcy,
14. Kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót,
15. Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu – w terminie do 3 dni od daty zgłoszenia o odbiorze,
16. Uczestniczenie w czynnościach odbioru częściowego (etapowego) i odbioru ostatecznego,
17. Sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów,
18. Sprawdzenie zakresu rzeczowego robót przez udział w obmiarach,
19. Potwierdzanie w dzienniku budowy gotowości odbioru robót,
20. Powiadomienie Zamawiającego o gotowości do odbioru robót,
21. Potwierdzenie wykonania prac mających na celu usunięcie wad i nieprawidłowości stwierdzonych przy realizacji robót, oraz usunięcia ich w ramach przeglądów okresowych w okresie rękojmi/gwarancji,
22. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót,
23. Rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Inwestora wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego,
24. Ilość pobytów na budowie minimum 3 razy w tygodniu. Częstsze pobyty na budowie w zależności od potrzeb, życzenia Inwestora lub Kierownika budowy. Wszystkie pobyty na budowie muszą być udokumentowane wpisami do dziennika budowy, Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania w istotnych dla właściwej realizacji elementów robót. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do zgłoszenia się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od telefonicznego powiadomienia przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego,
25. Składanie i opiniowanie wniosków dotyczących robót,
26. Nadzór nad zabezpieczeniem przez Wykonawcę terenu budowy w przypadku wypowiedzenia umowy,
27. Rozliczenie zakresu umowy w przypadku jej wypowiedzenia,
28. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy sprawdzenie pod względem ilościowym nakładów rzeczowych i zastosowanych cen wszystkich kosztorysów dodatkowych, zamiennych, uzupełniających sporządzonych w trakcie realizacji zamówienia przez Wykonawcę robót,
29. Dokumentowanie wszelkich zmian, które zostały wprowadzone w trakcie realizacji zadania
w dokumentacji projektowej i przekazanie Zamawiającemu w dniu odbioru ostatecznego,
30. W przypadku dokonywania ustaleń ustnych związanych z realizacją robót, Inspektor Nadzoru zobowiązany jest w terminie 2 dni do sporządzenia protokołu w formie pisemnej i uzyskania podpisów uczestników ustaleń,
31. Składanie bieżących informacji inwestorowi o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót,
32. Wszelkie odstępstwa od zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wymaga zgody Zamawiającego przed ich wykonaniem przez Wykonawcę (podwykonawcę) zamówienia,
33. Wykonanie robót przekraczających zakres rzeczowy ustalony w dokumentacji projektowej wymaga akceptacji Zamawiającego przed ich wykonaniem,
34. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do udziału w Komisji wykonującej coroczne przeglądy gwarancyjne w okresie rękojmi i gwarancji z udziałem Inwestora i Wykonawcy zrealizowanego zadania pod nazwą „Modernizacja oczyszczalni ścieków wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w Tomaszowie Lubelskim”,
35. Nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie rękojmi/gwarancji i poświadczenia ich wykonania,
36. Potwierdzenie ostatecznego rozliczenia robót po okresie rękojmi/gwarancji.

IV. Termin wykonania
Termin wykonania usług nadzoru inwestorskiego związany z terminem wykonania robót budowlanych: do dnia 31.08.2015r.
Prace w zakresie realizacji nadzoru będą dłuższe o okres do 1 miesiąca niż roboty budowlane (30.09.2015r.) z uwagi na konieczność sporządzenia z udziałem inspektorów nadzoru niezbędnych dokumentów w celu rozliczenia zadania inwestycyjnego.

V. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj.: Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. Tomaszów Lubelski, ul. Lwowska 37A w sekretariacie, pokój nr 101 nie później jak do dnia 24.03.2015r. do godz. 11:00, oraz opisaną na kopercie treścią:
Oferta na:
„Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania w ramach Projektu „Modernizacja oczyszczalni ścieków wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w Tomaszowie Lubelskim”
„Nie otwierać przed dniem 24.03.2015r. godz. 11:15”
2. Oferty złożone po terminie będą zwrócone oferentowi bez rozpatrzenia.
3. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 24.03.2015r. godz. 11:15 w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. Tomaszów Lubelski, ul. Lwowska 37A pok. nr 7.
4. Oświadczenia:
a) o posiadaniu uprawnień do nadzorowania robót określonych w pkt I Zaproszenia,
b) o posiadaniu aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.

VI. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Cenę oferty za wykonanie nadzoru należy określić w formie ryczałtu, łącznie z podatkiem VAT w obowiązującej wysokości.
2. Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania zmówienia w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia.
3. Cena oferty nie ulegnie zmianie za cały okres nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi zadaniami bez względu na to czy zmieni się lub nie zakres rzeczowy robót, technologia oraz wydłuży się okres wykonania zadania i pełnienia nadzoru.
4. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Kryterium oceny ofert – cena 100%

VII. Wybór najkorzystniejszej oferty
1. Wybór najkorzystniejszej oferty bądź brak wyboru oferenta zostanie ogłoszony na stronie internetowej Zamawiającego.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania lub odstąpienia od zawarcia umowy w każdym czasie bez podania przyczyny.

VIII. Informacje dotyczące zawarcia umowy
W terminie do 5 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty zostanie podpisana umowa z wybranym Wykonawcą.

IX. W sprawach nieuregulowanych niniejszym ogłoszeniem zastosowanie mają postanowienia Kodeksu cywilnego oraz Regulaminu Zamawiającego.

       Wiceprezes Zarządu                                           Prezes Zarządu
Dyrektor Techniczny                                               Dyrektor
Wiesław Drążek                                                Renata Miziuk

Załączniki:
Załącznik nr 1 – Oferta
Załącznik nr 2 – Umowa – projekt

Zaproszenie – plik pdf – do pobrania

Oferta – plik pdf – do pobrania

Umowa – projekt – plik pdf – do pobrania

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – plik pdf – do pobrania